poniedziałek, 21 stycznia 2013

Twitter G-One - Tłumaczenia


Posty są tłumaczone od razu - od początku Twittera G-One. Jeśli pojawi się coś nowego, szybko to przetłumaczę.

Posty z 20 stycznia:

"Chcę mi się płakać, przez waszą uprzejmość. Do zobaczenia 28 stycznia!"


"Potrzebuję nauczyciela angielskiego!"


"Następna piosenka z MV nazywa się "Hoi Hoi". (Słowa: G-One, Muzyka: G-One/Chang-ha Aranżacja: Chang- ha), prawda, że słodko? Myślę, że wszystkim spodoba się ta piosenka!



" Dzięki guys, za czytanie moich twittów. To koniec! DOBRANOC WSZYSTKIM, po prostu poczekajcie parę dni na więcej"



" Nasz pierwszy album z sześcioma piosenkami i z nowym MV, wychodzi 28 stycznia"



"W studiu z tyłem Changha haha!"


"Pracuję na tym!"


" W studiu nagraniowym z Ji-Hoon"


"Jesteśmy popowo -punkowo-rockową grupą NEVER MIND :-) Na prawdę chcemy spotkać się z wami wszystkimi, pozdrawiamy!"


" Never Mind w A-STAR"


"To ja, haha!"


"Przysięgam, że chcę lecieć do Anglii"



"G-one gdzieś w Hongdae, Seoul, Korea."



"W Vienna."






"Korea, Bukchon."


"W Rzymie."



"W Watykanie."



"W Pradze - 2010."


"W Wenecji."


" We Włoszech 2010"


" Dwudziestoletni G.One"


"Kiedy byłem dzieciakiem 2."


"Kiedy byłem dzieciakiem."

18 stycznia:

"Dziękujemy guys, z całego świata! Dziękujemy, za wsparcie. Nasz pełny album z sześcioma piosenkami zostanie wydany 28 stycznia."

Więcej nie dałam rady przetłumaczyć, bo było po koreańsku :)

cr. @NevermindG1 - oficjalny profil G-One.

1 komentarz:

  1. Najlepsze jest zdjęcie pre debut. Trochę mi się skojarzył z Minho z SHINee

    OdpowiedzUsuń